Wymień stary KTS na nowy 560/590

Moduły KTS są dostosowane do Security Gateway
- Dostęp do pojazdu przez bramkę SGW w celu wykorzystania pełnych możliwości ESI[tronic], np. reset wskaźnika serwisowego, kalibracja ADAS itp.
- FCA od 09.2019
- Mercedes (Seed & Key ) od 02.2020
- więcej marek w przyszłości
- Technologia stosowana w KTS 560/590 jest bardzo podobna do technologii testerów OEM
- Dostawca diagnostyki musi być zaufanym partnerem OEM, przestrzegającym zasad bezpieczeństwa i ochrony, a także przepisów dotyczących danych.
Diagnosis over Internet Protocol (DoIP)
(interfejs diagnostyczny oparty na szybkiej sieci Ethernet, podobnej jak tej dla komputerów)
- Bosch KTS 560 i KTS 590 były pierwszymi produktami dla niezależnych warsztatów obsługującymi szybką transmisję danych DoIP (stosowana w Volvo, Jaguar, Land Rover).
- Mechanik nie musi nawet wiedzieć, kiedy KTS wykorzystuje DoIP. Po prostu podłącza się KTS i pozwala mu zdecydować, kiedy użyć DoIP, a kiedy nie.
- Nie ma potrzeby stosowania dodatkowego sprzętu ani kabli.
Software diagnostyczny OEM Plug & Play
- W przypadku KTS 560 lub KTS 590 nie ma potrzeby kupowania sprzętu diagnostycznego OEM (fabrycznego).
- Te przyrządy KTS umożliwiają korzystanie z oprogramowania OEM (Wymagana subskrypcja u producenta OEM) do diagnostyki bez konieczności posiadania kilku różnych, bardzo drogich testerów OEM* Wymagana subskrypcja u producenta OEM
Zintegrowana, zaawansowana technika pomiarowa w KTS
- Warsztaty mają wysokie standardy.
- Diagnozowanie usterek w pojazdach musi być szybkie, dokładne i niedrogie.
- Argumenty Bosch: moduły pomiarowe KTS, które wraz ze wskazówkami w ESI[tronic] dotyczącymi usuwania usterek, umożliwiają bezprzewodowe pomiary. Zmierzone wartości są automatycznie sprawdzane w czasie diagnozy.
- KTS 560 z multimetrem 1-kanałowym
- KTS 590 z multimetrem 2-kanałowym i oscyloskopem
Funkcjonalność PassThru
- W przypadku portali internetowych OEM konieczne jest posiadanie modułu komunikacyjnego, takiego jak KTS 560/590 z interfejsem PassThru do SAE J2534.
- Za pomocą KTS i odpowiedniego oprogramowania OEM* możliwe jest wykonanie programowania sterowników pojazdów przez niezależne warsztaty (IAM).
- Obsługa marek: Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chevrolet, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota, VW, Volvo.
Dostosowanie do protokołów komunikacyjnych CAN FD
(= high speed Control Area Network Flexible Data rate)
- Bosch KTS 560/590 obsługuje nowy protokół CAN FD (pierwsi producenci OEM od 2021 r.), a także konwencjonalne interfejsy diagnostyczne pojazdów.
- Mechanik nie musi nawet wiedzieć,kiedy używany jest CAN FD
- Po prostu podłącza się KTS i pozwala mu zadecydować, kiedy jest używany CAN FD, a kiedy nie.