Wymień stary KTS na nowy 560/590

Diagnostyka Bosch KTS przygotowane na przyszłościowe rozwiązania




Moduły KTS są dostosowane do Security Gateway

 
  • Dostęp do pojazdu przez bramkę SGW w celu wykorzystania pełnych możliwości ESI[tronic], np. reset wskaźnika serwisowego, kalibracja ADAS itp. 
  • FCA od 09.2019
  • Mercedes (Seed & Key ) od 02.2020
  • więcej marek w przyszłości
  • Technologia stosowana w KTS 560/590 jest bardzo podobna do technologii testerów OEM 
  • Dostawca diagnostyki musi być zaufanym partnerem OEM, przestrzegającym zasad bezpieczeństwa i ochrony, a także przepisów dotyczących danych.


Diagnosis over Internet Protocol (DoIP)
(interfejs diagnostyczny oparty na szybkiej sieci Ethernet, podobnej jak tej dla komputerów)
 
  • Bosch KTS 560 i KTS 590 były pierwszymi produktami dla niezależnych warsztatów obsługującymi szybką transmisję danych DoIP (stosowana w Volvo, Jaguar, Land Rover).
  • Mechanik nie musi nawet wiedzieć, kiedy KTS wykorzystuje DoIP. Po prostu podłącza się KTS i pozwala mu zdecydować, kiedy użyć DoIP, a kiedy nie. 
  • Nie ma potrzeby stosowania dodatkowego sprzętu ani kabli.


Software diagnostyczny OEM Plug & Play
 
  • W przypadku KTS 560 lub KTS 590 nie ma potrzeby kupowania sprzętu diagnostycznego OEM (fabrycznego).
  • Te przyrządy KTS umożliwiają korzystanie z oprogramowania OEM (Wymagana subskrypcja u producenta OEM) do diagnostyki bez konieczności posiadania kilku różnych, bardzo drogich testerów OEM * Wymagana subskrypcja u producenta OEM


Zintegrowana, zaawansowana technika pomiarowa w KTS
 
  • Warsztaty mają wysokie standardy.
  • Diagnozowanie usterek w pojazdach musi być szybkie, dokładne i niedrogie.
  • Argumenty Bosch: moduły pomiarowe KTS, które wraz ze wskazówkami w ESI[tronic] dotyczącymi usuwania usterek, umożliwiają bezprzewodowe pomiary. Zmierzone wartości są automatycznie sprawdzane w czasie diagnozy.
  • KTS 560 z multimetrem 1-kanałowym
  • KTS 590 z multimetrem 2-kanałowym i oscyloskopem


Funkcjonalność PassThru
 
  • W przypadku portali internetowych OEM konieczne jest posiadanie modułu komunikacyjnego, takiego jak KTS 560/590 z interfejsem PassThru do SAE J2534.
  • Za pomocą KTS i odpowiedniego oprogramowania OEM* możliwe jest wykonanie programowania sterowników pojazdów przez niezależne warsztaty (IAM). 
  • Obsługa marek: Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chevrolet, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota, VW, Volvo.


Dostosowanie do protokołów komunikacyjnych CAN FD 
(= high speed Control Area Network Flexible Data rate)
 
  • Bosch KTS 560/590 obsługuje nowy protokół CAN FD (pierwsi producenci OEM od 2021 r.), a także konwencjonalne interfejsy diagnostyczne pojazdów.
  • Mechanik nie musi nawet wiedzieć, kiedy używany jest CAN FD
  • Po prostu podłącza się KTS i pozwala mu zadecydować, kiedy jest używany CAN FD, a kiedy nie.