Testery KTS 560 / KTS 590 dostosowane do funkcjonalności PassThru i protokołu CAN FD

Moduły diagnostyczne KTS 560 / KTS 590 są dostosowane do funkcjonalności PassThru oraz szybkiego protokołu CAN FD





PassThru – dostosowanie

W przypadku korzystania z portali internetowych OEM konieczne jest posiadanie modułu komunikacyjnego, takiego jak KTS 560/590 z interfejsem PassThru w standardzie SAE J2534.
Za pomocą KTS i odpowiedniego oprogramowania OEM* możliwe jest wykonanie programowania sterowników pojazdów przez niezależne warsztaty (IAM).

Obsługa marek: 
Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chevrolet, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Opel/ Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota, VW, Volvo.

Najnowsze osiągnięcia, takie jak J2534-2 (2-przewodowa wymiana danych) dla marek Ford i Volvo.

*wymagana subskrypcja u producenta OEM.



CAN FD – dostosowanie

CAN FD (protokół komunikacyjny)
(= high speed control Area Network Flexible Data rate)

Bosch KTS 560/590 obsługuje nowy protokół CAN FD (pierwsi producenci OEM będą go stosować od 2021 r.), a także konwencjonalne protokoły diagnostyczne dla pojazdów.

CAN FD to transmisja 10-krotnie szybsza od klasycznych systemów CAN. Jest stosowana do bardzo szybkiej wymiany danych w pojazdach.

Mechanik nie musi podejmować żadnej dodatkowej czynności w celu obsługi CAN FD. Urządzenie KTS samodzielnie decyduje o użyciu tego protokołu.